21 March 2010

Mladenci i bend za svadbe

Poceli su u poslednje vreme mladenci, a narocito, mlade, da se neprijatno mesaju u repertoar benda koji su izabrali za svadbe.
Dobijamo citave spiskove zabranjenih pesama, koje su redovno vesele i vrlo bitne za svadbu, medjutim, pametne mlade su zakljucile da su te pesme izlizane ili se njoj ne svidjaju.
Bend u toku svadbe trpi strahoviti pritisak od strane normalnih, obicno starijih gostiju, koji bas te pesme traze.
Najgori slucaj je bio u Beogradu, kada su nam mladenci zabranili da sviramo kolo. Svi su se gosti izredjali kod nas, molili i trazili kolo..ali mladenci su bili ne umoljivi. Naravno, gosti su otisli nezadovoljni i skoro uvredjeni.
Molio bih bendove i muzicare da napisu ovde svoja iskustva u vezi sa tom pojavom, pa da probamo to da predstavimo svim buducim mladencima, i tako olaksamo stvar i sebi i gostima u svadbi.
Misa Macak

8 comments:

  1. E moj brate znas li ti od
    kad ja vodim borbu sa tim tz. savremenim mladama koji hoce exit na svadbi, a u dzepu zmija. Ja to zavrsavam veoma lako, NEMOJ MI SE PETLJATI U POSAO AKO HOCES DA TI ODRADIM KAKO TREBA, i zavrsena prica i to kazes prilikom pogadjanja tako da kasnije nema reklamacija, moras malo jaro povuci srtu, kao sto ni ti nemozes ...
    Goran Markovic, pevac

    ReplyDelete
  2. Gornji komentar je ostavio moj prijatelj Goran, na Fejsu, a ja sam samo ga prekopirao.
    Ostavite vase misljenje i prikacite reklamu za vas sajt, link itd. Tako cete dobiti odredjene poene kod Googla, sto ce vam popraviti pozicioniranost.

    ReplyDelete
  3. A jednom nam je mlada na samom pocetku svadbe, prisla sa spiskom pesama i insistirala da odma to sviramo. Na spisku je bilo: Niska banja, Duge noge, Ja baraba a ti vila i sve tako udarne za zurku, za koje treba pripremiti atmosferu..tj. treba ljudi da se opuste i popiju malo..da prodje par sati dok gosti malo pojedu i popricaju ...medjutim ova lujka oce sve to odma..naravno mi smo i svirali to, ali niko nije reagovao..sto je i normalno u toj situaciji...a mlada se cudila, posto je videla negde ,u nekom klubu, u nekom momentu, kako na te pesme svi skacu na noge...jedino sto ona ne zna, to je da svaka pesma ima svoj momenat !!!! takve mlade mi zovemo: Organizatori kulturno zabavnog programa:) Tata im ima para, a one misle kako su najpametnije na svetu:) Jadnice...upropaste same sebi svadbu...a mi se nerviramo, jer hocemo da ostavimo sto bolji utisak..a one koce situaciju...
    eto...kazite i vi koju :)) sta se desavalo kod vas..

    ReplyDelete
  4. Moj predlog je da izbacimo "repertoar" sa nasih sajtova,i lepo zavrsimo sa tim stvarima pa neka mladenci vide sta ce...

    ReplyDelete
  5. Da ,svugde je problem isi,mladi ljudi optereceni sa raznim glupostima i poremecenim sistemom vrednosti pocnu da izmisljaju razne gluposti poput "izlizane pesme" pa nije pesma automobilska guma pa da se izlize!Ili da zabrane baksis na svadbi,pa u nasoj tradiciji je da muzici valja baciti koji dinar,sto bi rekli ovi moji lalosi ovde :"MUZICARI SE NE TRAZU ,ONI SE CUVAJU".Zato mladenci pamet u glavu!!!
    пре 15 минута ·

    ReplyDelete
  6. Meni ces da sviras za dzabaka kad se budem zenio na gerentologiji jednog dana :))...i to klasike pocev od parpla,cepelina,flojda pa do dugmeta,tocka i atomaca :))))

    ReplyDelete
  7. Sofija Lemaic (pevacica sa mnooogo ogodina iskustva):
    Mlada i mladozenja pozivaju GOSTE na svadbu.A kad se neko zove GOST ,onda se valda ponasa domacinski ,pa se gostu i ugadja.
    Znaci orkestar za novac ,kojim je placen svira 45 min-15-est min .pauza,sve do momenta kad neko ima zelju da mu se svira po narudzbini. Tada se to posebno placa, ili casti muzika. A mlada i mladozenja takodje ako imaju zelje ,... See Moreotvore jedan od koverata sto su dobili od gostiju i zrtvuju ga za cast muzike.
    Samo se jednom prvi put ujdaje i zeni. Sve ostalo je "VEC VIDJENO", te s toga mladenci budite parlamentarni. A ako to ne mozete da ispostujete, vencajte se bez gostiju i muzike vratite se pravo sa vencanja kuci svojoj, pa slusajte muziku koja vama pase uz "OPA CUPA".

    ReplyDelete
  8. Nije da nisam imao ovakvih problema ali retko za ove 4 godine kolikosam u muzici. najgora situacija mi je bila prosli mesec kada su mi zabranili na svadbi za 30 % gostiju iz bosne da pevam nacionalne pesme iz bosne koji su ti gosti narucivali... smal tuca nije izbila,,, Pozzz Aleksa Sesir Bend Kosjeric

    ReplyDelete